top of page

ASTERA - תאורת העתיד



עולם תאורת ההופעות והאירועים משתנה במהירות, בעיקר בשל טכנולוגיות מתקדמות שנכנסות לשוק כל הזמן. אחת החברות המובילות בתחום זה היא Astera הגרמנית, עם דגם פנסי ה-Titan Tube שלה, שהפכו לכלי חיוני עבור מעצבי תאורה ומפיקים מובילים ברחבי העולם.

במאמר זה נבחן את הפנסים המתקדמים ביותר, את תכונותיהם ויתרונותיהם בתחום התאורה.




פנסי Astera Titan Tube הם פנסי LED באורך של כ-1 מטר, המספקים תאורה חזקה, צבעונית וגמישה. הפנסים נועדו להציע פתרונות תאורה מקצועיים לאירועים, הופעות, צילומים ועוד. הפנסים מתאפיינים באפשרות לשליטה אלחוטית ובסוללות נטענות המאפשרות עבודה רציפה ללא צורך בחיבור לחשמל.






תכונות ויתרונות:

1. טכנולוגיה אלחוטית מתקדמת:

פנס טיטאן טיוב [Titan Tube] מתאפיין בטכנולוגיה אלחוטית המאפשרת שליטה מרחוק באמצעות משדר ה-ASTERA BOX או בשפה המקצועית ART7 המתחבר לאפליקציה ייעודית ונוחה עם אופציות רבות ומתקדמות. ניתן לשנות את הצבעים, האפקטים והעוצמה של הפנסים בזמן אמת, מה שמאפשר גמישות גבוהה והתאמה לכל צורך תאורה. הגדולה האמיתית של הטיטאן היא תקשורת

ה-CRMX2 שלו, המאפשרת לטיובה שליטת DMX אלחוטית עם הצפנה ובחירת יוניברס כבררירת מחדל, כל זה מאפשר עבודה חלקה ללא הפרעות בזכות טכנולוגיה מתקדמת.


2. סוללות נטענות:

פנסי טיטאן טיוב כוללים סוללות ליתיום-יון עוצמתית בהספק של 90000mWh!!! הסוללות נטענות ומאפשרות עבודה ממושכת של עד 20 שעות בין טעינות.

זה מאפשר שימוש חופשי בכל מקום, גם באזורים ללא גישה לחשמל.


3. טכנולוגיית LED מתקדמת:

פנסי Titan Tube מצוידים בנורות LED איכותיות המציעות צבעים חזקים וברורים. הטכנולוגיה כוללת RGBMA (אדום, ירוק, כחול, מנטה וענבר) המספקת מגוון צבעים רחב ואיכות אור גבוהה במיוחד.


4. פיקסלים נפרדים:

אחד מהתכונות המייחדות את פנסי Titan Tube היא היכולת לשלוט בפיקסלים נפרדים. כל פנס מכיל 16 פיקסלים שניתן לשלוט בהם באופן עצמאי, מה שמאפשר יצירת אפקטים מורכבים ומדויקים יותר. פיצול הפיקסלים מאפשר לדייק בתאורה ולהתאים אותה בצורה מושלמת לצורכי האירוע.




5. מקדם מסירת צבע - CRI:

פנסי Titan Tube מציעים ערך CRI (Color Rendering Index) גבוה במיוחד של 96 (מתוך 100), מה שמבטיח שהצבעים המוצגים יהיו נאמנים למציאות ועם גוונים טבעיים. CRI גבוה חשוב במיוחד בצילום והפקות וידאו, שם יש צורך בתאורה שמציגה את הצבעים בצורה המדויקת ביותר.


6. מגוון אפקטים ותכנות:

הפנסים מציעים מגוון רחב של אפקטים ותכנות מתקדמות המאפשרים יצירת אפקטים תאורה דינמיים ומרשימים. ניתן לתכנת את הפנסים ליצירת תצוגות תאורה ייחודיות, כולל סנכרון עם מוזיקה ואלמנטים נוספים באירוע.


7. עמידות ואיכות בנייה:

הפנסים מיוצרים מחומרים איכותיים ועמידים, מה שמבטיח עמידות לאורך זמן גם בתנאים קשים.

הם עמידים למים ולאבק, מה שמאפשר שימוש חיצוני בבטחה.


שימושים נפוצים:


פנסי Titan Tube מתאימים למגוון רחב של שימושים בתעשיית הבידור והאירועים:

1. הופעות מוזיקה:

הפנסים מאפשרים יצירת אפקטים תאורה מרהיבים המסונכרנים עם המוזיקה, מה שמעצים את חוויית הקהל ומוסיף לאווירת ההופעה.


2. צילום והפקות וידאו:

פנסי Titan Tube מציעים תאורה מדויקת וצבעונית לצילומים, מה שהופך אותם לאידיאליים לשימוש בצילומי קליפים, סרטים ופרסומות.


3. אירועים פרטיים ועסקיים:

הפנסים מתאימים לכל סוגי האירועים, כולל חתונות, אירועים עסקיים ומסיבות פרטיות, ומציעים תאורה גמישה ואיכותית.


4. תיאטרון והופעות חיות:

בתחום התיאטרון והופעות חיות, הפנסים מאפשרים יצירת אווירה מדויקת והתאמת תאורה לכל סצנה ובמה.



טכנולוגית הלד של אסטרה:

הלב של מנוע ה-Titan LED הוא אלגוריתם מהפכני אשר יוצר כיול אינדיבידואלי עבור כל דיודת אור לאחר מדידת הפוטומטריה שלו במהלך תהליך הייצור של אסטרה, דבר זה מוביל לצבעים מדויקים ומוחלטים ומייעל את הפלט ל-CRI גבוה וזמן הפעלה ארוך של הסוללה, לא משנה אם מציגים אור לבנים או צבעים רוויים מאוד. פיצוי טמפרטורה במהלך הפעולה מודד כל העת את הטמפרטורה של כל שבב לד ומתאים את עוצמת הנוריות האדומות, הירוקות, הכחולות, המנטה והענבר בהתאם לשמירה על תפוקה אחידה.



סיכום:

פנסי Astera Titan Tube הם בחירה מובילה בתחום התאורה לאירועים והופעות בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, הגמישות והאיכות הגבוהה שהם מציעים. היכולת לשלוט בפנסים מרחוק, הסוללות הנטענות, והאפשרות ליצירת אפקטים תאורה ייחודיים הופכים אותם לכלי חיוני לכל מפיק ומעצב תאורה. עם פנסי Titan Tube של Astera, כל אירוע הופך לחוויה בלתי נשכחת.




לעוד מידע על המוצרים של חברת אסטרה ניתן לבקר באתר החברה:


לשרות ומכירה ניתן לפנות למשווק המורשה: חברת קילים - Kilim Electronics




Comments


:בואו לדבר איתנו

חירותנו 24, תל אביב יפו

  • Instagram
  • Facebook

ההודעה נשלחה בהצלחה

bottom of page