top of page

הדור הבא של עולם התאורה


בעולם הולך ומתפתח של טכנולוגיה, במה ואירועים ברמה גבוהה, שמירה על חדשנות תמידית יחד עם יצירתיות הן תכונות חיוניות ביותר על מנת להבטיח אירוע טוב. המתכון לאירוע איכותי.  

תאורה נכונה עשויה לשנות את האירוע, להשפיע על אופיו וליצור חוויה סוחפת ובלתי נשכחת עבור הקהל שלך. 



מאמר זה יעשה לכם טיפה סדר בדברים, קבלו את פנסי העתיד שיביאו את האירוע הבא שלך לאווירה מטיפת חושים:


Astera Titan Tube:

ה-Astera Titan Tube או בעברית אסטרה טיטאן טיוב היא מנורת LED בצורת צינור באורך של 1 מטר.

הטיובה החדשנית שחוללה מהפכה בתאורת הבמה, האירועים, עולם הצילום, קולנוע ועוד, ידועה בפונקציונליות האלחוטית שלה, הטיובה מציעה גמישות וקלות שימוש שאין שני להם.

הוא כולל נוריות RGBMA (אדום, ירוק, כחול, מנטה וענבר) המספקות ספקטרום צבעים רחב ו-CRI גבוה, מה שהופך אותו מושלם ליצירת אפקטי תאורה דינמיים ותוססים.

הסוללה (הבלתי נגמרת יש לציין) המובנית של ה-Titan Tube מאפשרת שעות פעולה ללא צורך בכבלי חשמל, מה שהופך אותו לאידיאלי לאירועים פנימיים וחיצונים כאחד.


Robe MegaPointe:

ה-Robe MegaPointe הוא פנס היברידי רב-תכליתי המשלב את הפונקציות של קרן, ספוט ואור שטיפה ביחידה אחת. עם אופטיקה מתקדמת ומנורה עוצמתית של 470W, המגה פוינט מספקת קרניים עזות, גובויים חדים ושטיפות חלקות. הוא כולל טווח זום רחב, ערבוב צבעים CMY ומגוון אפקטים, מה שהופך אותו למתאים לקונצרטים, הפקות תיאטרון ואירועי חברה. העיצוב הקומפקטי והבנייה הקלה שלו מקלים על ההובלה וההתקנה.


Robe Esprite:

ה-Robe Esprite הוא פנס ספוט LED בעל ביצועים גבוהים המציע מהירות ובהירות יוצאי דופן.

הוא כולל מנוע LED של 650W עם קונספט מנוע ייחודי להעברה, המאפשר תחזוקה ושדרוגים קלים.

ה-Esprite כולל ערבוב צבעים מתקדם, טווח זום רחב ומבחר נרחב של גובויים ואפקטים, מערכת הקירור החדשנית שלו מבטיחה פעולה שקטה, מה שהופך אותו מתאים גם להופעות חיות וגם לצילומים באולפן.


Robe Spiider:

ה-Robe Spiider הוא פנס קרן שטיפה LED חזק המשלב את הפונקציות של פנס שטיפה וקרן אור. הוא כולל 18 נוריות LED של 40W ו-LED מרכזי של 60W, המספקים צבעים עזים ושטיפות חלקות. אפקט הפרחים החדשני של הספיידר יוצר דפוסים ייחודיים ומהפנטים, מה שהופך אותו לחביב על מעצבי תאורה. עם טווח הזום הרחב והאפקטים הרב-תכליתי שלו, הספיידר אידיאלי לקונצרטים, הפקות תיאטרון ואירועים בקנה מידה גדול.


EK Collider:

ה-EK Collider הוא נורה דינמית LED ושטיפה המספקת אפקטי תאורה עוצמתיים ותוססים. הוא כולל מנוע LED בעל תפוקה גבוהה וזווית אלומה רחבה, מה שהופך אותו למושלם ליצירת אפקטי strobe עזים ושטיפות צבע עזות. העיצוב המחוספס של ה-Collider ומערכת הקירור המתקדמת מבטיחים ביצועים אמינים גם בסביבות תובעניות. הרבגוניות והעמידות שלו הופכים אותו לתוספת חשובה לכל מפרט תאורה.


Sunstrip:

ה-Sunstrip הוא גוף תאורה ליניארי פופולרי המספק מראה וינטג' חם.

הוא כולל מנורות טונגסטן מרובות המסודרות בפורמט ליניארי, המאפשר מגוון אפקטים של תאורה.

ה-Sunstrip ידוע בזכות הרבגוניות שלו, עם עמעום מתכוונן ומגוון רחב של אפקטים.

הוא נפוץ בשימוש בהפקות תיאטרון, קונצרטים ואולפני טלוויזיה כדי ליצור אווירה חמימה ויחודית.


Portman:

אורות פורטמן ידועים בעיצוב הרטרו ובמראה הייחודי שלהם. גופים אלה משלבים טכנולוגיית LED מודרנית עם אסתטיקה וינטג', מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור קונצרטים, תוכניות טלוויזיה ואירועי אופנה. נורות פורטמן מספקות תאורה חמימה ומזמינה עם עמעום מתכוונן ומגוון אפקטים. העיצוב הייחודי והביצועים הגבוהים שלהם הופכים אותם למועדפים בקרב מעצבי תאורה המחפשים להוסיף מגע של נוסטלגיה לעיצוב שלהם.


Patt:

סדרת Patt מבית Robe כוללת גופי תאורה אלגנטיים בסגנון וינטג' המשלבים אסתטיקה קלאסית עם טכנולוגיה מודרנית. אורות אלה נועדו לספק מראה חם ורטרו תוך מתן ביצועים גבוהים ויעילות אנרגטית. סדרת Patt כוללת דגמים שונים, כל אחד עם העיצוב והיכולות הייחודיים שלו, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור קונצרטים, הפקות תיאטרון ואולפני טלוויזיה.


Beam Light:

פנסי בים נועדו לייצר אלומות אור צרות וממוקדות שיכולות לחתוך את האטמוספרה וליצור אפקטים דרמטיים. הם משמשים בדרך כלל בקונצרטים, פסטיבלים ואירועים בקנה מידה גדול כדי ליצור תצוגות תאורה חזקות ודינמיות. פנסי הבים כוללים אופטיקה מתקדמת ומנורות בעלות תפוקה גבוהה, המאפשרות שליטה מדויקת ובהירות אינטנסיבית.


Spot Light:

פנסי ספוט הם גופים מגוונים המספקים אלומות אור ממוקדות להדגשת אזורים ספציפיים או מבצעים על הבמה. הם חיוניים ומשתמשים בהם בהפקות תיאטרון, קונצרטים, הופעות ואירועי חברה.

זרקורים מודרניים כוללים ערבוב צבעים מתקדם, אפשרויות גובויים ויכולות זום, המאפשרים מגוון רחב של אפקטים ושליטה מדויקת.


Wash Light:

מנורות שטיפה נועדו לספק תאורה רחבה ואחידה על פני שטחים גדולים. הם אידיאליים ליצירת שטיפות צבע חלקות ולמילוי הבמה באור תוסס. מנורות שטיפה כוללות לעתים קרובות ערבוב צבעים מתקדם וזוויות אלומה רחבות, מה שהופך אותן למתאימים לקונצרטים, הפקות תיאטרון ותאורה אדריכלית. נורות שטיפה מודרניות משתמשות בטכנולוגיית LED ליעילות אנרגטית וביצועים לאורך זמן.


לסיכום:

הדור הבא של אורות הבמה מציע גמישות, ביצועים וחדשנות שאין שני להם.

מה-Astera Titan Tube הרב-תכליתי ועד לפנסים העוצמתיים של חברת Robe.

הפתרונות החדשניים הללו משנים את עולם תאורת הבמה והאירועים, בין אם אתם מתכננים קונצרט, הפקה תיאטרלית או אירוע חברה, גופי התאורה המתקדמים הללו יעזרו לכם ליצור חוויה בלתי נשכחת עבור הקהל שלכם.

コメント


:בואו לדבר איתנו

חירותנו 24, תל אביב יפו

  • Instagram
  • Facebook

ההודעה נשלחה בהצלחה

bottom of page